amirali.ir eshgham


amirali.ir eshgham

شادي


امشب

 

 

امشب درون زندکی                                                            

 احساس کردم هیچم                                                 

    تنها و بی کس و اواره                                                    

       با یک دنیا بود و نبود                                                  

  این منم که دنیا را ترک خواهم کرد                  

          همگان امید به زندگی دارند                        

      همانها بر پی سرنوشتند            

            به چه امید به چه خیال و به آرزو

                       در جهان  هستی زندگی می کنند

        ای کاش تنها بودم

                                   ای کاش روحی درون جسم من نبود

                              ای کاش جسمم می دانست

                            که دیگر احساسی ندارد

                            هیچم را با هیچم

                             تقسیم کردم

                                      منم را با منم همراه کردم

                            و با چشمهای اشک آلود

                   این واژه را تکرار میکنم

    ای کاش نبودم

              ای کاش در نقش وحید نبودم

                                          وحیدی با یک دنیا خاطره

                                      وحیدی با یک دنیا آرزو

                                  و وحیدی چون وحید

                            وقتی به دنیا آمدم می دانستند

                       که در چنین روزهای این گونه میشوم

                  میدانستند وحید میشوم

              چون معنای وحید یعنی تنها

         از این به بعد نخواهم گفت که تنهایم

    بلکه می گویم وحیدم

        تا بدانند و بدانم وحیدم

           چنین  شبهای وقتی وحید می شوم

             چنین شبهای وقتی بر رو به روی

                ایئنه می ایستم و به چهره خود می نگرم

        به حال خود و به حال چهره پر از نقش و نگار غمگینم

                     می نگرم اه و فغان سر میدهم گریه می کنم

           همین حالا نیز قطره اشکی بر همین برگه چکید

             ای اشک تو چه می خواهی تو چه می جویی

              تو چرا خود را اسیر من کرده ای

          می دانم چه بر تو می گذرد

می دانم اسارت سخت است

                      تو بر چشمان من اسیر و من دردنیا

          چرا برای یک بار هم که شده

                             ای دلم لذت شادی را نچشیده ای

                         همانند من که شادی را فراموش کرده ام

                              ای افکارم چرا برای یک بار هم که شده

                     فقط برای یک بار هم که شده

                      به دستانم اجازه نمی دهی از شادی      ترانه بنویسند

                        ای دستهای خسته و رنج کشیده من چرا؟

                    چرا بر دفتر رویایی من

                        ترانه آزادی و شادی نمی سرایی؟

               ای کاش آزادی من با مرگ من آغاز شود

                                    ای کاش.......ای کاش

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: شادي قاسمي | تاريخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |